Agencja SEO – gdzie szukać?

Agencja SEO – gdzie szukać?

Agencja SEO - gdzie szukać?

Dobra reklama dla firmy

Prowadzisz firmę i chcesz rozpocząć promocję swojej strony dzięki pomocy agencji SEO? Brawo! To właśnie w sieci najbardziej wzrasta świadomość marki i liczba potencjalnych klientów. Agencje SEO zajmują się procesem pozycjonowania, w którym osiągają wysokie pozycje fraz kluczowych dobranych do twojej firmowej strony. Gdzie szukać profesjonalnej agencji?

Skuteczna agencja

Najlepszym źródłem informacji są osoby, które pracują na stanowiskach specjalistów SEO. Marketing w wyszukiwarkach to dla nich codzienność. Warto zapytać o opinię znajomych, którzy już korzystali z usług agencji SEO. Dowiesz się, czy warto skorzystać z oferty tej konkretnej agencji. Zapytaj o współpracę, sposób komunikacji, model rozliczeń, ceny, czy umowę pozycjonowania. Opinia tych osób pomoże Ci w wybrać odpowiednią i uczciwą firmę.

Oczywiście możesz również poszukać agencji w sieci, jednak to rozwiązanie wymaga większego wysiłku. W takim przypadku musisz samodzielnie zweryfikować jakość usług wybranej agencji SEO. Nie szukaj opinii zadowolonych klientów na stronie internetowej agencji, bo i tak znajdziesz tam same pozytywne rekomendacje. Lepszym rozwiązaniem będzie, jeżeli zadzwonisz osobiście do agencji z prośbą o kontakt do kilku klientów, którym zrobili dobre SEO. Jeżeli agencja udostępni Ci kontakty, świadczy to o jej profesjonalizmie oraz o tym, że nie ma niczego do ukrycia. Możesz śmiało zadzwonić do tych osób, zapytać o plusy i minusy agencji, zasady współpracy oraz ceny pozycjonowania.

Agencja SEO – gdzie szukać?

Korzystna jest współpraca z agencją w lokalizacji, gdzie prowadzisz własny biznes. Jeżeli ją znajdziesz, to porozmawiaj osobiście z przedstawicielem agencji. Poproś o kilka kontaktów do klientów, którym zrobili dobre SEO. Jeżeli rekomendacje tych osób spełnią Twoje oczekiwania możesz bez obaw rozważyć współpracę z daną agencją. Będziesz miał z nią lepszy kontakt, jeśli będzie blisko twojej firmy i prawdopodobnie zostaniesz potraktowany priorytetowo jako klient.

Ważne, abyś unikał ofert szybkiego i taniego pozycjonowania w serwisach aukcyjnych. Słowa „szybkie” i „tanie” są oznaką nieprofesjonalnych usług SEO, które mogą zaszkodzić twojej stronie. Nawet jeśli Twoja strona nie otrzyma kary od Google, to może otrzymać niewidzialny filtr algorytmiczny. Czasem jedynym słusznym rozwiązaniem jest zmiana domeny internetowej na nową. Świeżej domenie jednak dużo trudniej osiągnąć wysokie pozycje w porównaniu do strony z kilkuletnim stażem. Dlatego dokładnie sprawdzaj doświadczenie agencji SEO i nie daj się skusić niską ceną.

Dodaj komentarz