Etapy tworzenia firmowej strony internetowej przez agencję

Etapy tworzenia firmowej strony internetowej przez agencję

Firmowe www

Wielu przedsiębiorców zastanawiających się nad utworzeniem firmowej strony zadaje sobie  pytanie – w jaki sposób w ogóle rozpocząć prace nad taką stroną? Niewielu z nich ma pojęcie o projektowaniu stron internetowych, dlatego często decydują się na skorzystanie z usług agencji. Poniżej zostaną krótko opisane etapy pracy nad firmową stroną internetową dla małej lub średniej firmy.

Etapy tworzenia firmowej strony internetowej przez agencję

  1. RESEARCH – ma za zadanie dostarczyć informacji na temat firmy, usług oraz produktów, otoczenia biznesowego, konkurencji, celów stawianych przed firmą.
  2. OKREŚLENIE GRUPY DOCELOWEJ I OTOCZENIA BIZNESOWEGO – sprecyzowanie dla kogo przeznaczone są usługi lub produkty firmy i określenie konkurencji oraz szansy na rozwój firmy na rynku
  3. OPRACOWANIE POZYSKANEGO MATERIAŁU – na podstawie zebranych danych pracownicy agencji analizują pozyskane teksty i w razie potrzeby opracowują bardziej rozbudowane i profesjonalne wersje
  4. MAKIETA STRONY INTERNETOWEJ – projekt strony internetowej potrzebuje fundamentu na którym zostanie oparty. Określenie wymaganych elementów i projekt architektury informacji jest kluczowy, aby ostateczny projekt graficzny spełniał zakładane cele
  5. PROJEKT GRAFICZNY – dzięki opracowanym w poprzednich krokach materiałom, możliwe jest przygotowanie perfekcyjnego projektu. Wykonany przez agencję projekt graficzny powinien spełniać swoją rolę w zakresie odbioru estetycznego jak również uzyskania konkretnego celu biznesowego oraz wysokiej konwersji.
  6. PROGRAMOWANIE – ukończony projekt graficzny, zostaje przekazany do działu programistów. Wdrożenie odbywa się przy zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań, bibliotek oraz technologii.
  7. OPTYMALIZACJA SEO I TESTY – każdy projekt powinien spełniać biznesowe założenia oraz przynosić mierzalne korzyści firmie. Agencja bazując na doświadczeniu w zakresie optymalizacji oraz pozycjonowania stron internetowych, dokonuje odpowiedniego dostosowania tworzonych stron.
  8. URUCHOMIENIE STRONY NA SERWERZE -gotową, przetestowaną stronę przenosi się ze środowiska roboczego na docelowy serwer. Agencja dba o to, aby witryna w pełni działała, uruchamia certyfikat ssl oraz wykonuje odpowiednie testy w celu potwierdzenia funkcjonalności.
  9. STRATEGIA E-MARKETINGOWA – przygotowanie oraz wdrażanie strategii obejmującej pozycjonowanie strony, reklamę Google AdWords, promocję w kanałach social media oraz marketing szeptany.

Agencja zatroszczy się o twoją stronę i stworzy ją od początku w taki sposób, by przynosiła twojej firmie zysk.

Artykuł sponsorowany dla https://www.cube3d.pl/

Dodaj komentarz