Co składa się na szkło reklamowe i kiedy warto je zamawiać?

Co składa się na szkło reklamowe i kiedy warto je zamawiać?

Każda firma prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, kiedy potrzebne będzie zamówienie gadżetów reklamowych. Czy to na potrzeby targów branżowych, czy akcji promocyjnych, czy prezentów świątecznych dla pracowników i klientów. Oczywiście, to tylko kilka najczęściej spotykanych przykładów – okazji do rozdawania gadżetów firmowych jest znacznie więcej.

Kiedy jednak już postanowimy, że takich gadżetów potrzebujemy, pojawia się kolejna ważna kwestia, a mianowicie trzeba zapoznać się z dostępnymi opcjami i zastanowić, która będzie w danych okolicznościach najlepsza. Przeglądając ofertę gadżetów reklamowych, można natrafić na taką kategorię, jak szkło reklamowe. W pierwszym momencie może ona przywodzić na myśl jedynie szklanki i tym podobne przedmioty, aczkolwiek poza nimi obejmuje ona także wiele innych produktów. Tak więc, co dokładnie składa się na szkło reklamowe i kiedy warto je zamawiać? Czym się ono charakteryzuje?

Szkło reklamowe to nie tylko szklanki i butelki

Szklanki i kubki to coś, czego każdy ma zapewne już sporo w domu, ale jednocześnie czego nigdy nie jest dość (ponieważ mogą się tłuc, brudzić od kawy i nie tylko, powodując konieczność zastąpienia nowymi). To produkty bardzo praktyczne, a przy tym dają one spore możliwości w zakresie ich dekoracji. Firma może więc pójść na całość i udekorować je nie tylko swoim logo, ale też na przykład specjalnie przygotowaną grafiką. Nic więc dziwnego, że tak często wykorzystuje się je jako gadżety reklamowe.

Jednak, jak już zasygnalizowano na początku tego materiału, szkło reklamowe jest znacznie szerszym pojęciem niż można byłoby się spodziewać. Składają się na nie różnorakie przedmioty – nie tylko kubki, butelki i inne przedmioty, z których można pić. Ciekawym przykładem szkła reklamowego są szklane statuetki i trofea, na których można oczywiście wygrawerować własne hasło, na przykład imię i nazwisko obdarowywanej osoby, jej zasługi i inne tego typu kwestie.

Szklane trofea i statuetki wyglądają znacznie bardziej profesjonalnie i elegancko niż alternatywy wykonane z tworzywa, a nie są bardzo drogie. Takiej nagrody z pewnością klienci czy pracownicy nie będą wstydzili się postawić na swoich półkach w biurze czy w domu.

Kiedy warto zamawiać szkło reklamowe?

Szkło reklamowe jest bardzo uniwersalnym prezentem, który sprawdzi się niezależnie od branży i okazji – o ile mowa oczywiście o szklankach czy butelkach. Szklane statuetki to ciekawy pomysł do wykorzystania przy okazji podsumowania roku, ale też awansów czy konkursów wewnętrznych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.