Stoiska targowe – wizytówki firmy na targach branżowych

Stoiska targowe – wizytówki firmy na targach branżowych

Targi branżowe to ekscytujące wydarzenia, które, w zależności od branży i ich charakteru mogą służyć między innymi nawiązywaniu cennych relacji biznesowych, pozyskiwaniu nowych klientów czy zwiększeniu świadomości swojej marki (to kluczowe zwłaszcza w przypadku mniejszych czy początkujących firm, których nazwy nawet wiele osób z branży może jeszcze nie kojarzyć).

Z oczywistych względów, nie wystarczy wziąć na nie stolika i krzesła z biura, aby zrobić dobre wrażenie. Uczestnicy targów mogą później omijać takie mało profesjonalne stoiska szerokim łukiem. Zabudowa targowa danej firmy jest w pewnym sensie jej wizytówką i pierwszą rzeczą, na którą ludzie zwrócą uwagę. Oferowane produkty, przedstawiane rozwiązania czy charyzma osób obsługujących stoisko zostaną dostrzeżone dopiero w dalszej kolejności.

Co może znajdować się na stoisku targowym?

Stoisko targowe może być niemal dowolne – wystawców ograniczają jedynie przestrzeń udostępniona przez organizatora targów, ewentualne zasady przez niego ustalone, a także możliwości finansowe. W praktyce oznacza to, że wielkie firmy często stawiają na ogromne konstrukcje stworzone na indywidualne zamówienie, włącznie z elementami wiszącymi i innymi tego typu atrakcjami.

Mniejsze firmy korzystają z reguły ze stoisk modułowych (składanych z gotowych elementów, ale pozwalających na pewną dozę personalizacji, np. zmiany ustawienia poszczególnych modułów), ewentualnie decydują się jedynie na stoisko konferencyjne, a więc ladę wystawową i ściankę z okleiną z logiem firmy.

Wśród najczęściej wykorzystywanych obecnie elementów zabudowy targowej można wymienić takie oczywiste przykłady, jak stoły i stoliki kawowe, fotele, pufy, sofy czy krzesła, a także wszelkiej maści gabloty do wystawiania swoich produktów. Obecnie ogromną popularnością cieszą się także różne elementy multimedialne. Klasyką są telewizory, natomiast coraz częściej pojawiają się także opcje bardziej interaktywne, pozwalające lepiej zaangażować użytkownika, takie jak ekrany dotykowe, tablety czy zestawy do rzeczywistości wirtualnej.

Skąd wziąć zabudowę targową?

Zabudowę targową najlepiej pozyskać od wyspecjalizowanej firmy, zajmującej się właśnie tą tematyką. Można znaleźć ją na przykład pod adresem https://www.expotextil.pl/stoiska-targowe-poznan-zabudowa-targowa-poznan. Kiedy się z nią skontaktujemy, będziemy zwykle mieli dwie opcje: zakup stoiska na indywidualne zamówienie lub wynajem zabudowy.

Dla mniejszych firm bądź takich, które biorą udział w różnych targach często i nie chcą zamawiać nowej zabudowy na każde z nich najlepszą opcją będzie zazwyczaj wynajem, ale wiele zależy od okoliczności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.