Wiele osób startując z nowym pomysłem na biznes lub uruchamiając markę osobistą, bierze na siebie wszystkie obowiązki związane z obsługą platform społecznościowych. To duże wyzwanie, szczególnie w natłoku innych spraw, takich jak prowadzenie księgowości, kontakt z zatrudnionymi specjalistami czy zadania strategiczne. Aby w pełni wykorzystać potencjał firmowego profilu, warto sięgnąć po usługi agencji reklamowej social media.
Agencja reklamowa social media – podstawowe zadania do oddelegowania
Kreatywne podejście do pracy i zapał to nie wszystko. Prowadzenie profesjonalnych kanałów społecznościowych wymaga opracowania strategii komunikacyjnej, dzięki której można precyzyjnie określić cele firmy, profil klientów, a w konsekwencji – zwiększenie konwersji, czyli oczekiwanego działania wykonanego przez odbiorcę (np. zakup usług, zapisanie się do newslettera, polubienie strony, kliknięcie w banner reklamowy).
Doświadczona agencja reklamowa social media w pierwszym kroku przeprowadzi audyt Twojej firmy bądź marki osobistej. Dzięki temu poznasz swoje mocne i słabe strony, dowiesz się jak działa konkurencja i określisz podstawowe cele marketingowe na platformach takich jak: Facebook. Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn czy TikTok.
Warto podkreślić, że nie zawsze konieczna jest synergia wszystkich wymienionych platform. Warto dostosować środek przekazu do potrzeb odbiorców, np. jeśli kierujesz usługi do młodych osób, konieczne jest pojawienie się marki na TikToku, z kolei firmy, którym zależy na budowaniu sieci kontaktów biznesowych i eksperckim wizerunku powinny publikować na LinkedIn oraz Twitterze.
Agencja reklamowa social media dobierze właściwe kanały, a także zajmie się kampaniami płatnymi oraz organicznymi (niewykorzystującymi płatnych form dotarcia do odbiorców). W standardowym zakresie usług specjalistów od marketingu zazwyczaj jest również obsługa skrzynki pocztowej bądź firmowego Messengera, a także kreacja infografik i postów.
Dodatkowe korzyści dla Twojej firmy
Współczesne agencje reklamowe social media stale poszerzają swoją ofertę, aby dostosować się do dynamicznie zmieniającej się sytuacji w sieci. Jeżeli chcesz docierać z ofertą do jeszcze szerszego grona, warto postawić na takie działania, jak:
- prowadzenie live’ów,
- wydanie e-booka z wiedzą branżową,
- nagrywanie podcastów,
- profesjonalne sesje produktowe,
- wideo relacje z działań zakulisowych.
Agencja reklamowa social media Frank&Greg dla znudzonych tendencyjnością
Szukasz kreatywnej agencji reklamowej social media, która stawia na dobrą atmosferę współpracy i nietuzinkową identyfikację wizualną przygotowaną specjalnie dla Ciebie? Sięgnij po usługi wrocławskiej agencji Frank&Greg.
Decydując się na pomoc specjalistów z Frank&Greg, możesz liczyć na wsparcie nie tylko ekspertów od kampanii na Facebooku czy Instagramie, ale również profesjonalnych grafików oraz fotografów, którzy wykonają zdjęcia Twojej oferty i zatroszczą się o niebanalne kreacje do postów. Wejdź na stronę firmy i poznaj szczegóły współpracy.